Linda

Känslor!

Publicerad 2015-05-20 20:29:43 i Allmänt,

Idag var vi på TUL igen. Eftersom vi var på ett i vecka 38 fick vi gå i vecka 40 & kolla läget också. Bebisen har det fint där inne, bra mängd vatten fortfarande. Ligger på normalkurvan, bara nån procent större bebis. Tydligen är det svårt att mäta barnet nu eftersom det tar upp hela utrymmet i magen så hon fick inte riktigt in nåt rättvist mått. Såå, allt från 3800-4300g förväntas knubbisen att väga. Kan vara mer också. Jag blir såklart nojig över att gå över, är så känslig så tårarna kommer ju hela tiden! Crybaby! Träffade en supergullig läkare som gjorde mig lugnare iallafall. Jag menar, dom skulle ju inte utsätta mig för någon fara.  

Någon som läser som fått en stor bebis? Lugna mig, tack! 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-05-20 20:46:51

Mina kom ut på 4300 samt 4550. Båda förlossningarna gick bra!

Svar: Skönt! Måste lugna mig. Hehe..
Linda Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

24 år, sambo & mamma till två.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela