Linda

BF!

Publicerad 2015-05-24 08:07:02 i Allmänt,

Update! Vi blev skickade vidare till Ackis i Fredags. Skönt att allt tas på allvar. Jag som brukar ligga på 110/60 hade 140/80 när jag kom in. Inte så högt, men en viss stigning för mig. Alla blodprov & ctg-kurvan såg bra ut så vi fick åka hem efter ett tag. Huvudvärken kommer & går men har iallafall inte sett några blixtar sen i Fredags, fint! Blixtrar för ögonen alltså. Inte kul! 

Myskväll med Jenny & Matilda igår. Jenny hade som vanligt fixat så mycket göttigt. Tröck i mig jordgubbar & hallon för glatta livet. Tydligen så vann Sverige Eurovision också? Stor koll! 

Idag har vi BF. Jahapp! Ingen unge här inte. Får snällt vänta! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

24 år, sambo & mamma till två.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela