Linda

Lördag!

Publicerad 2015-06-13 15:23:19 i Allmänt,

Jag är så sjukt impad på folk som har bebisar med kolik eller bara kinkiga. Meja skrek till & från i ca 2 timmar igår, fick bubba runt på henne & försöka med mat, närhet osv. Somnade tillslut & sov 23-05.40. Idag skrek hon igen. 20 minuter kanske? Kändes som 2 timmar. Jag blir helt galen.. Känner mig så otillräcklig. Jag är så sjukt bortskämd med hur Liam var & hur Meja varit hittills. Hon verkar få lite magknip på kvällarna. Tuss. Vill inte se henne så ledsen.

Iallafall, känns skönt att ha kommit igång med promenaderna igen. Längtar tills löpning & bodypump, men det får såklart vänta ett tag till. Hej hej hej. 

Kommentarer

Postat av: Maddiz

Publicerad 2015-06-14 12:39:17

Du är bästa mamman... Saknar er!!!

Svar: Löv ya! Ses ikväll!
Linda Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

24 år, sambo & mamma till två.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela